Regulamin
Regulamin
1.Postanowienia ogólne
Aktualną i obowiązującą wersję Regulaminu można zawsze znaleźć na naszej stronie pod www.horecaserwis.pl Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2015 roku i stanowi dokument określający zasady sprzedaży w sklepie internetowym pod adresem www.horecaserwis.pl
Składając zamówienie w naszym sklepie internetowym pod adresem www.horecaserwis.pl Kupujący oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje jego postanowienia a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach wysyłki towaru oraz wystawienia stosownego dowodu zakupu.
2. Właściciel sklepu internetowego
Właścicielem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.horecaserwis.pl jest firma:
Horeca Serwis Krzysztof Kazimierczyk
z siedzibą:
Warszawie
ul.Wiśniowa 1/B
05-075 Warszawa
wpisana do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 420453
NIP: 952-172-60-98
REGON: 140401472
Sklep prowadzi sprzedaż towarów na odległość za pośrednictwem strony internetowej www.horecaserwis.pl
3. Ceny zawarte w sklepie
Wszystkie ceny znajdujące się na stronie sklepu www.horecaserwis.pl podane są w polskich złotych i zawierają 23% podatek VAT.
Cena podana przy każdym dostępnym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
Ceny towarów podane na stronie www.horecaserwis.pl nie zawierają kosztów wysyłki.
4. Zamówienia i dostawa
Zamówienia przyjmowane są poprzez formularz zamówienia na stronie www.horecaserwis.pl , drogą telefoniczną oraz poprzez pocztę elektroniczną email.
Przyjęcie zamówienia do realizacji ma miejsce w momencie otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Tym samym ma miejsce zawarcie umowy kupna sprzedaży pomiędzy Kupującym oraz Sprzedającym – sklepem www.horecaserwis.pl
Do każdego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie klienta faktura VAT.
www.horecaserwis.pl ma prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane przez Kupującego dane są niepełne lub błędne.
Kupujący może dokonać zapłaty za zamówiony towar na poprzez:
-przelew bankowy na konto sklepu,
-szybkie płatność elektroniczne,
-płatność przy odbiorze (należność pobiera doręczyciel).
Zamówienia dostarczane są przez firmę kurierską lub za pomocą Poczty Polskiej w zależności od dokonanego przez kupującego wyboru.
Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terenie Polski wynosi (niezależnie od liczby zamówionych produktów):
Koszt dostarczenia zamówionego towaru widoczny jest w momencie dokonywania towaru na karcie produktu w zależności od wyboru sposobu dostawy jak i ilości zamawianych towarów.
Podczas odbioru zamówienia ze sklepu należy sprawdzić w obecności doręczyciela stan jej paczki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać wraz z doręczycielem stosowny protokół reklamacyjny.
www.horeca-serwis.pl zastrzega sobie prawo do dochodzenia zwrotów kosztów przesyłki poniesionych w związku z transportem zamówionych towarów w przypadku nie odebrania przez Zamawiającego bez podania jej przyczyny.
5. Zwroty towaru
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku 'O ochronie praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny' (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz.271) kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupu dokonanego w sklepie www.horecaserwis.pl bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed jego upływem drogą pisemną lub za pośrednictwem poczty elektroniczne email.
www.horecaserwis.pl zobowiązuje się do dokonania zwrotu kosztów w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
Zwrot dokonywany jest przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego.
Zwrotowi podlegają koszty dostawy do Klienta oraz koszt zamówionego produktu. Koszt odesłania produktu do sklepu pokrywa Kupujący.
6. Reklamacje
Wszystkie produkty będące w ofercie www.horeca-serwis.pl są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta lub rękojmią sprzedawcy.
www.horeca-serwis.pl zobowiązuje się do pozytywnego rozpatrzenia gwarancji w przypadku gdy dany produkt posiadał wadę techniczną, oraz w przypadku wady powstałej w wyniku dostawy.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres sklepu www.horeca-serwis.pl
Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez www.horeca-serwis.pl
www.horecaserwis.pl zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania przesyłek wysyłanych za pobraniem lub na koszt sklepu.
7. Inne
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: telefoniczny pod numerem 22 760 31 41 lub drogą elektroniczną na adres biuro@horecaserwis.pl
Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.